Personální marketing – 12 otázek pro Employer branding

Personální marketing – 12 otázek pro Employer branding

Personální marketing – 12 otázek pro Employer branding
Při stanovení cílů komunikace naší firmy směrem ke kandidátům je třeba vyplnit všechny body následujícího přehledu.

  1. Jaké máme vize a konkrétní cíle firmy na následující rok:
  2. Jaké přednosti a slabiny máme ve firmě či službách:
  3. Jaké používáme nástroje práce se zaměstnanci:
  4. Jakou cílovou skupinu zaměstnanců chceme oslovit:
  5. Existují silné a slabé stránky u našich zaměstnanců:
  6. Jak v naší firmě probíhá plánování lidských zdrojů:
  7. Jaká je koordinace personálních aktivit s jinými částmi firmy – (s obchodem,
    financemi, IT atd.):
  8. Jakou máte znalost vašich zaměstnanců:
  9. Jaký je způsob komunikace s vašimi stálými či novými zaměstnanci:
  10. Jakým způsobem připravujete propagační materiály pro zaměstnance:
  11. Jak probíhá samotná realizace akcí pro zaměstnance:
  12. Jakou máte znalost základních personalistických principů a jak je používáte ve své
    firmě:

autor: Redakce