ROLE HAPPINESS MANAŽERA – Konkrétní aktivity

ROLE HAPPINESS MANAŽERA – Konkrétní aktivity

ROLE HAPPINESS MANAŽERA – Konkrétní aktivity, kterým se happiness manažeři v organizacích věnují.

1. Interní komunikace a pracovní prostředí

  • Budování spiritu společnosti.
  • Reakce na jednotlivé komentáře a připomínky zaměstnanců k práci, pracovnímu prostředí a vztahům
  • Zodpovědnost za sociální sítě a firemní intranet.
  • Vylepšování komunikačních kanálů a procesů, probíhajících v organizaci.
  • dohled nad společnými prostory kde dochází k přirozenému kontaktu se zaměstnanci – kuchyňky, jídelny, rest roomy, chill outy…
  • Poskytování osobního rozvoje v oblasti komunikace.

2. Podpora týmu

  • Organizace pravidelných týmových události – vytvoření příležitostí pro zaměstnance se setkat a neformálně diskutovat. Například společné grilování či společné obědy, nebo jednou za měsíc společné snídaně.

3. Péče o nové zaměstnance – propracovaný a lidský onboarding

  • Onboarding – Začlenění nových zaměstnanců do pracovního týmu. Představovací svačina, společné obědy či večeře s týmem.
  • Administrativní servis u zaměstnanců přicházejících ze zahraničí, pracovní povolení, jednání s pojišťovnou,vyhledání ubytování, školka pro děti nebo jazykové kurzů.
  • Řízené rozhovory s novými zaměstnanci o jejich očekáváních a cílech, poskytování obousměrné zpětné vazby.

4. Péče o zdraví zaměstnanců

  • Místnosti pro cvičení posilovny, bazén a masážní kouty.
  • Společné sportovní dny či víkendy.
  • Zdravé strava – Nabídka snídaní, svačin a ovoce na pracovišti.

 

5. Rozvoj zaměstnanců

  • Možnost volného času, hodin či dní, která jsou určena pouze pro osobní rozvoj jednotlivých zaměstnanců.
  • Čerpání  individuálního rozpočtu na osobnostní rozvoj.
  • Možnost interních tréninků – profesní, technické, odborné, jazykové a osobnostní školení apod.

autor: Redakce